Սրտի նոպա, ինֆարկտ, գլխուղեղի կաթված. ինչպե՞ս տարբերել

Безымянный

Ինչպես ազատվել պարանոցի շրջանի ցավերից: Դա հնարավոր է պարզ վարժության միջոցով, որը հրաշքներ է գործում:

1.Լեզվի ծայրը 30 անգամ մոտեցնել կզակին: Այս վարժությունը ոչ միայն կմարզի վզի մկանները, այլեւ կազատի խռմփացնելուց: Ամենագլխավոր պատճառը, որ մարդ խռմփացնում է, դա լեզվի ծայրի այտուցվածությունն է, ինչն անհետանում է այդ վարժությունից հետո:

2.Ստորին ծնոտը տանել առաջ եւ բերել նախնական դիրքին, կրկնել 15 անգամ:1484158338_31

3.Երկու ձեռքերով թեթեւակի հարվածել կզակի մկաններին:

4.Ձախ ձեռքը բռունցք անել, աջ ձեռքով փակել բռունցքը: Այդ բռունցքով սեղմել կզակը՝ մկանները ներս հրելով:

5.Անել ինքնամերսում կզակի եւ պարանոցի մկանների շրջանում, մատներով սեղմել անհանգստացնող մասերը:

6.Մերսել երկու մատներով պարանոցի երկայնքով՝ թեթեւակի ձգելով մաշկը: Այս վարժությունն իջեցնում է արյան ճնշումը եւ անցկացնում գլխացավը:

Նման վարժություններն կօգնեն թարմանալ: Հեռացեք համակարգչի մոտից եւ կատարեք վերը նշված ցանկացած երեք վարժություն:Безымянный

Աղբյուր՝ kastory.ru

Թարգմ.՝ Էդիտա Աթոյան

Դիտվել է՝